Friday, August 12, 2005

bleh - bleh

bleh en nog eens bleh.....

vandaag naar Utrecht geweest, paswoord ophalen en formulier om afstuderen aan te vragen. fijn even naar mijn resultaten gekeken. heb dus nog steeds geen punt voor spaans ontvangen. da's kut, want nu kan ik dus nog steeds niet afstuderen. moet ik daar eerst weer achteraan. joepie :(

nog te doen:
  1. punt voor spaans achterhalen
  2. scriptie digitaliseren
  3. scriptie inleveren in de bibliotheek + bewijs van inleveren
  4. verzekering bellen ivm met 3 maanden weg
  5. laarzen ophalen
  6. broek maken
  7. uitnodiging versturen
  8. Heidi moet haar ov inleveren
  9. uitschrijven Groningen
  10. route uitstippelen voor de thuisblijvers
nou ja, ik heb het nog druk dus.

bleh and another bleh.....

went to Utrecht today to recover passwords and to get the form i need to fill in to apply for graduation. looked at my results and it turs out i still have no result for spanish, without which i cannot even think of graduating. teach wasn't in so now i have to haunt her down to give me a passing grade. great.

things to do:
  1. get my grade for spanish
  2. digitalise research paper
  3. hand research paper over to library + receive receipt
  4. call insurance concerning 3 month leave
  5. collect my boots
  6. reconstruct jeans
  7. send out invites
  8. unregister at Groningen
  9. Heidi has to hand in her ov
  10. construct travel itinerary for you guys
as you can see, i'm a little busy.....

No comments: