Wednesday, August 10, 2005

bijna! - almost there!

nog 3 weekjes en 1 nachtje te gaan en dan gaat het allemaal beginnen! Judith goes USA (uit te spreken als Goes, jeweetwel, die stad in Zeeland)

na jaren van dromen en plannen maken, gaat het dan toch echt gebeuren. Ik ga op pad! en wel voor drie hele maanden...... dat betekend drie maanden geen werk, drie maanden geen eigen bedje, drie maanden geen last minute bioscoop plannetjes, geen
'oh shit, ik had nog moeten bellen' (hoewel.....), geen theater en geen Redzone/FCKN WCKD....... meh....

daar tegenover staat dan wel NY, NY so great they named it twice, Greyhound bussen,
Amtrak treinen, zo'n paar vliegtuigjes voor de lol, en duizenden kilometers USA die aan me voorbij gaan vliegen. een beetje oost en een beetje west, daarbij nog een dotje noord en een scheutje zuid, ik ga het allemaal eens met m'n eigen ogen bekijken.

tot op heden zijn geregeld:
  • vlucht Amsterdam - New York, NY
  • vlucht Dallas, TX - Amsterdam
  • 6 nachtjes hostel in NY
  • 2 nachtjes hostel in Washington DC
  • vlucht Washington, DC - Buffalo, NY
  • vlucht Oakland, CA - San Diego, CA
ik ben nog lang niet klaar om te vertrekken, maar dat ik ga is nu wel zeker!

just 3 more weeks and 1 more night to go before i embark on my little big adventure! Judith goes USA

after years of dreams and planning it is finally happening. I'm on the road (or in the air, on the railtrack, whatever it is i'm doing) for three whole months!!! that means three months without working, without my own bed, without last minute cinema plans, Redzone/FCKN WCKD, no 'oh shit, i should've called' (although....) and no theater or tea parties........ meh....

instead, there's NY, NY Greyhound busses and Amtrak trains and just for fun, a few airplanes as well, and, thousands of kilometers of USA passing me by. a little bit of the east, a little of the west, a pinch of north and a ts of south, i'll be there to see it with my own two eyes.

current itinerary:

  • 01-09-2005 Amsterdam - New York, courtesy of United Airlines


  • 06-09-2005 New York - Washington, courtesy of Greyhound

  • 08-09-2005 Washington - Buffalo, courtesy of United Airlines

so far so good, it appears i'm really going!

No comments: