Monday, November 13, 2006

onderweg naar....

8000 woorden!

Hopeloos achter, maar iedereen die ooit getuige is geweest van mijn schoolschrijfactiviteiten, weet dat een traag begin niet altijd wil zeggen dat ik de eindstreep niet kan halen!!! (zo positief genoeg, Heidi?) Als dank voor je opmerking, ben jij nu een australische dame van 25 jaar oud die samen met vriend Oz een SYHA runt in een fictief dorp in Schotland! Is het niet geweldig!

Voor iedereen die zich nu afvraagt waar het in hemelsnaam over gaat: vette pech voor de kabouters!

Werktitel:

"The Ironing Lady"


PS. fotos van dit weeknd volgen. maar niet nu!
PS2. Wisten jullie al dat Kim is afgestudeerd?

3 comments:

Anonymous said...

Cool! Ben ik er toch 2 jaar jonger op geworden! Ga meteen uitzoeken wat een syha is.....
Schrijf ze!

Anonymous said...

Hai Juud,
Even iets minder leuks, heb vandaag besloten dat ik de signalen van mijn lichaam moet volgen, heb me dan ook ziek gemeld.
Weet nog niet of ik er ben wanneer je terug bent. Hoop dat je een enorm leuke tijd hebt gehad in de US en er in de toekomst enorm gelukkig zult worden, misschien dat we elkaar nog spreken, ik hoop van wel.
Kees

Anonymous said...

hay lieverd!

nog even snel een berichtje voor je terugvliegt...
Hoop dat jullie t heerlijk hebben gehad, vast wel!

Wanneer kom je zaterdag aan? Denk niet dat ik naar Schiphol kan komen, ik zal nl voor Eva (edelsmeden) de winkel waarnemen, omdat zij een weekend weg is. Maar laten we elkaar snel weer zien....

Alvast een goede vlucht en tot gauw!!

Kusje,
Nell